The Wall Street Journal canvia l’equip editorial de la versió xinesa

Capçalera de la versió xinesa de Wall Street  Journal

Capçalera de la versió xinesa de Wall Street Journal

El diari nord americà, The Wall Street Journal, ha anunciat importants renovacions en l’equip editorial del mitjà digital a la Xina, cn.wsj.com. Després de quasi dos mesos amb la pàgina web bloquejada, a principis de gener el govern xinès va autoritzar-ne l’accés de nou. Tot i això, el lloc web internacional del mitjà va romandre sempre operatiu per als usuaris.

L’editor gerent de Wall Street Journal, Gerard Baker, ha emès un comunicat (14.02.2014), on s’informa de l’ascens de la periodista Li Yuan  a editora de la versió xinesa del mitjà. Des d’aquest s’ha ressaltat la voluntat de mantenir “la reputació de transparència en un context difícil.” 

The Wall Street Journal no ha estat l’únic rotatiu que ha vetat el govern del gegant asiàtic. De manera simultània, l’edició de Reuters també va ser bloquejada. Actualment, tant El País com The Guardian segueixen inaccessibles per als usuaris xinesos. 

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Resta del món

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s