El binomi del món digital francès

unnamed-2

unnamed

Analitzem les versions digitals de  Le Figaro i Le Monde. I per què els comparem? Perquè són els diaris més llegits de França, corroborat tant per la base de dades Alexa com per l’informe de l’empresa Mediametrie que va calcular durant el desembre passat 9,5 milions de visites a Le Figaro i 7,6 milions a Le Monde. Per als dos referents de la premsa francesa en versió digital és vital la interactivitat, la fam d’actualitat i la multimèdia sobre un disseny elegant però simple i entenedor.

Aquesta preocupació per la interactivitat es deu al canvi de mentalitat dels consumidors d’informació, ara no en tenen prou amb informar-se, també volen comentar les notícies, compartir-les i puntuar-les. Veurem com aquest binomi francès respon als reptes de la premsa digital. A més ens fixarem en si el disseny acompleix la funció d’atracció i alhora facilita descriure els continguts i guiar al lector. I també comprovarem com han afegit els recursos multimèdia als  llocs web per fer més dinàmica la lectura, ja que  el lector ja no llegeix sinó que mira.

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Anàlisi, Europa, França

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s